O Szkole (ETR – tekst łatwy do czytania)

Informacja o Szkole Podstawowe im. Witolda Machnowskiego w Nowym Niestępowie w wersji łatwej do czytania i zrozumienia (ETR).

Szkoła Podstawowa im Witolda Machnowskiego w Nowym Niestępowie.

Nasza placówka jest szkołą publiczną, a organem prowadzącym  jest Gmina Pokrzywnica.

Budynek szkoły znajduje się w miejscowości Nowe Niestępowo nr 7  przy drodze głównej prowadzącej z miejscowości Kacice do miejscowości Pokrzywnica.

Dyrektorem szkoły jest Pani Danuta Borowska.

Zajęcia lekcyjne trwają od godziny 8.20 do 15.30.

W szkole uczą się uczniowie od 1 do 8 klasy.

Szkoła posiada plac zabaw oraz boisko szkolne.

Zdjęcie przedstawia plac zabaw na świeżym powietrzu, z huśtawkami i innymi urządzeniami zabawowymi. Plac zabaw znajduje się na zielonym trawniku otoczonym drzewami. W lewym dolnym rogu widoczny jest fragment brukowanej ścieżki. Na pierwszym planie, po lewej stronie, rosną dwa małe, płaczące drzewka. W tle widać rzędy drzew bez liści, co sugeruje wczesną wiosnę lub późną jesień. Huśtawki są metalowe z czerwonymi i niebieskimi siedziskami. W centrum kadru znajduje się drewniana konstrukcja do wspinaczki. Niebo jest jasne, słoneczne, co wskazuje na pogodny dzień.

Do budynku prowadzą cztery wejścia: główne od strony drogi dojazdowej, do którego prowadzą schody, drugie wejście boczne od strony placu zabaw, do którego prowadzi podjazd dla wózków inwalidzkich, trzecie wejście od strony boiska, do którego prowadzą schody, czwarte wejście od strony pomieszczenia kotłowni c.o., do którego prowadzą schody.Zdjęcie przedstawia długi, pusty korytarz szkolny. Na końcu korytarza wisi tablica z napisem: "JESTEŚMY SZKOŁĄ, W KTÓREJ KAŻDE DZIECKO MA PRAWO NIE TYLKO DO NAUKI, ALE TAKŻE DO SUKCESU NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI". Po obu stronach korytarza znajdują się drzwi do klas i szafki uczniowskie. Podłoga wyłożona jest jasnymi kafelkami. Po lewej stronie korytarza stoi drewniana ławka. Oświetlenie jest jasne, ale rozproszone.Zdjęcie przedstawia parterowy budynek z płaskim dachem, pomalowany na jasny kolor z ciemniejszymi wstawkami. Przed budynkiem znajduje się rozległy, wybrukowany plac z żółtym samochodem osobowym zaparkowanym w centrum. Po lewej stronie kadru widoczny jest fragment dużego autokaru. W tle, za budynkiem, wznosi się metalowy maszt z antenami. Na pierwszym planie, po prawej stronie, rosną dwa małe, stożkowe drzewka. Niebo jest błękitne, bezchmurne, a słońce mocno oświetla scenę.Zdjęcie przedstawia dwukondygnacyjny budynek szkolny o jasnej elewacji z rzędami dużych okien. Przed budynkiem znajduje się plac zabaw z huśtawkami i drzewkami. Budynek ma płaski dach i jest utrzymany w jasnych, pastelowych kolorach z ciemniejszymi obramowaniami okien. Okna są duże, prostokątne, z wieloma pionowymi podziałami. Przed budynkiem, na trawniku, rosną trzy małe, kuliste drzewka. Po lewej stronie kadru widoczne są metalowe huśtawki z czerwonym siedziskiem. Plac zabaw jest otoczony brukowanym chodnikiem. Niebo jest błękitne, bezchmurne, co sugeruje słoneczny dzień.